Showing results 41 - 60 out of 281
Schreibkompetenz in der Sekundarstufe: Theorie, Diagnose und Förderung. ed. / Michael Becker-Mrotzek; Joachim Grabowski. Waxmann Verlag GMBH, 2022. p. 133-148.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
Schreibkompetenz in der Sekundarstufe: Theorie, Diagnose und Förderung. ed. / Michael Becker-Mrotzek; Joachim Grabowski. Waxmann Verlag GMBH, 2022. p. 257-279.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
Schreibkompetenz in der Sekundarstufe: Theorie, Diagnose und Förderung. ed. / Michael Becker-Mrotzek; Joachim Grabowski. Waxmann Verlag GMBH, 2022. p. 161-174.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
Schreibkompetenz in der Sekundarstufe: Theorie, Diagnose und Förderung. ed. / Michael Becker-Mrotzek; Joachim Grabowski. Waxmann Verlag GMBH, 2022. p. 281-292.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
Schreibkompetenz in der Sekundarstufe: Theorie, Diagnose und Förderung. ed. / Michael Becker-Mrotzek; Joachim Grabowski. Waxmann Verlag GMBH, 2022. p. 241-255.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
Schreibkompetenz in der Sekundarstufe: Theorie, Diagnose und Förderung. ed. / Michael Becker-Mrotzek; Joachim Grabowski. Waxmann Verlag GMBH, 2022. p. 101-116.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
Schreibkompetenz in der Sekundarstufe: Theorie, Diagnose und Förderung. ed. / Michael Becker-Mrotzek; Joachim Grabowski. Waxmann Verlag GMBH, 2022. p. 223-239.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
Schreibkompetenz in der Sekundarstufe: Theorie, Diagnose und Förderung. ed. / Michael Becker-Mrotzek; Joachim Grabowski. Waxmann Verlag GMBH, 2022. p. 43-56.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
In: EMOTION, Vol. 22, No. 1, 2022, p. 19-29.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
Hannover: Leibniz Universität Hannover, 2022. 228 p.
Research output: Thesis › Doctoral thesis
In: School Psychology, Vol. 37, No. 1, 01.2022, p. 75-84.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
In: Nature Human Behaviour, Vol. 6, No. 3, 03.2022, p. 312-318.
Research output: Contribution to journal › Comment/debate › Research › peer review
In: EMOTION, Vol. 23, No. 2, 14.04.2022, p. 400-411.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
Hannover: Leibniz Universität Hannover, 2022. 239 p.
Research output: Thesis › Doctoral thesis
In: Journal of Experimental Child Psychology, Vol. 213, 105271, 01.2022.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
In: Child Development Perspectives, Vol. 16, No. 3, 06.08.2022, p. 165-172.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
In: Psychological research, Vol. 86, No. 6, 09.2022, p. 1930-1943.
Research output: Contribution to journal › Article › Research › peer review
Reflexive Schreibwissenschaft: Disziplinäre und praktische Perspektiven. ed. / Stefanie Haacke-Werron; Andrea Karsten; Ingrid Scharlau. wbv Publikation, 2022. p. 169-174.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
Schreibkompetenz in der Sekundarstufe: Theorie, Diagnose und Förderung. ed. / Michael Becker-Mrotzek; Joachim Grabowski. Waxmann Verlag GMBH, 2022. p. 73-85.
Research output: Chapter in book/report/conference proceeding › Contribution to book/anthology › Research › peer review
Hannover: Leibniz Universität Hannover, 2021. 158 p.
Research output: Thesis › Doctoral thesis